Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Björn Jonsson - 2 mars 2010 10:00

Har under föregående vecka byggt upp en liten fiskehemsida. Den är naturligtvis fortfarande under uppbyggnad. Idag fick jag information om toplistan på hemsidor från dem som jag lagt upp min hemsida hos. Kan ju inte säga att jag låg i topp direkt.


Jag som var rätt stolt över mina 12 besökare efter bara en vecka, men det som knäckte mig var när jag såg hur många besökare de i toppen hade under senaste månaden. Ytterligare en knäck fick jag när jag såg namnet på den sida som toppade listan. Den heter TASS – Sidan för alla hundägare och hundar. Naturligtvis har jag förståelse för att människor hal olika intressen.


Jag visste det, för att vara med i toppen ska man inte skriva om fiske. Kanske borde jag satsa på hund sida jag också. Björnes hundsida- Allt från grisöron till hundben.


Underrubriker på den sidan måste naturligtvis vara, hundpyssel. Hur man gör en fin tavla med tassavtryck för människan bästa vän. Passar helt perfekt bredvid alla fotografier i ditt finaste rum.


Även nytt på hundmarknaden måste ju få vara med. Nu en ny vinterjacka från Gneis, perfekt för fjälltemperaturer och vargavinter som denna. Låt aldrig din hund frysa.. Eller varför inte, köp nya stövlar till din hund inför båtpremiären. Perfekt passform för kungspudlar. Dessutom vattentäta. Introduktionspris bara idag.


En annan rubrik på sidan är naturligtvis populära promenadstråk. Aktuell information om vägen är skottad eller inte. Fina promenader med din älskade hund. Kanske även säkra vägar, menar då där inga blottare syns till.


Ja som ni märker har jag fel intresse. Det finns ju hur mycket som helst att skriva om. Men det är ju trots allt intresset som styr!!!


På plats nummer 5 kommer Spanska på nätet. Även där ligger jag efter. Vad skulle jag kunna erbjuda? Kanske lite Handsjömål eller varför inte en klassiker som Ånge dialekten. Den är ju också väldigt speciell. Men vad skulle den sidan heta? Handsjömål, skrovmål och hockeymål. Ja inte vet jag. Men Spanska är inte heller mig grej riktigt.


Ja en vacker dag kanske jag kommer upp över 20 besökare på min sida. Snälla hjälp mig!!! Offra er och läs om lite fiske.


Men jag är inte sist, vi är 3 stycken som delar på den platsen. Men detä rinte så dåligt eftersom det bara är 3875 personer som har en sida här. Kanske måste man nöja sig med att ligga på plats 3875.


Jobba på gott folk!!!


Här kommer adressen i alla fall  www.bjornesfiske.zoomin.se

/BJ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken fisk tycker du är roligast att fiska?
 Harr
 Insjööring
 Lax
 Sik
 Abborre
 Gädda
 Regnbåge
 Havsöring

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards